Outsourcing IT
Outsourcing IT - dlaczego warto?
Czy potrzebujesz zatrudnić informatyka ?
Okazuje się że nie. Rozwiązaniem dla Twojej firmy jest outsorcing IT
To rozwiązanie może przynieść dla Twojej firmy wiele korzyści, takich jak oszczędności finansowe, dostęp do specjalistycznej wiedzy i umiejętności, skupienie na kluczowych zadaniach, skalowalność, poprawa obsługi, minimalizacja ryzyka oraz wzmacnianie innowacyjności.
Podstawową usługą jaką proponujemy naszym klientom jest outsourcing informatyczny. Polega on na oddaniu pod naszą opiekę sfery informatyki funkcjonującej u klienta. Pozwala to na korzystanie z wiedzy najlepszych fachowców z poszczególnych dziedzin informatyki – nie ponosząc pełni kosztów zatrudnienia wysoko wyspecjalizowanej kadry u klienta.
BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA
Zaufaj doświadczonym
- 15 lat doświadczenia
- Szeroki zakres usług
- Konkurencyjne ceny
W toku projektowania potencjalnych rozwiązań bierzemy pod uwagę takie aspekty:
Wdrażanie sprawdzonych i znanych rozwiązań IT,
Bezpieczeństwo danych i dbałość o zachowanie prawidłowych praktyk przez osoby korzystające z zasobów firmowych. Pozwala to ograniczyć ryzyko utraty lub wycieku danych firmowych,
Ciągłość nadzoru nad wykorzystywanym oprogramowaniem, systematycznym aktualizowaniem go i tworzeniem kopii bezpieczeństwa,
Odpowiednie zabezpieczenie komputerów poprzez wykorzystanie najwydajniejszych narzędzi antywirusowych, prawidłową konfiguracje i monitorowanie prób włamań do systemu
Proponujemy Państwu szeroki zakres usług, których wdrożenie da Państwu pewność stabilnej i bezpiecznej pracy w środowisku informatycznym. Jest to pakiet pokrywający wszystkie potrzeby jakie niesie ze sobą użytkowanie zaawansowanego systemu informatycznego, a w szczególności:
– projektowanie systemów backup i archiwizujących,
– zabezpieczanie sieci bezprzewodowych,
– usuwanie szkodliwego oprogramowania,
– odzyskiwanie danych,
– projektowanie sieci kablowych i WiFi,
– zdalna administracja,
– interwencje serwisowe,
– konfiguracja urządzeń sieciowych,
– łączenie oddalonych geograficznie oddziałów firm w jedną prywatną sieć,
– uruchamianie systemów telefonii VoIP w rozproszonych oddziałach firmy.
Outsourcing informatyczny pozwala zredukować nakłady na informatykę, wpływając korzystnie na wydajność stanowisk i efektywność pracowników. Klient może ułożyć wraz z nami specjalny – dopasowany do własnych potrzeb pakiet usług, nie mieszczących się w ramach standardowych pakietów.
Pakiety Outsourcing
Poniższe pakiety obowiązują po podpisaniu stałej umowy na współpracę.
MINI
4 GODZINY PRACY W SIEDZIBIE KLIENTA+ 8 GODZIN POMOCY ZDALNEJ
-
SUBSKRYPCJA NA CZAS NIEOZNACZONY
STANDARD
8 GODZIN PRACY SERWISANTA W SIEDZIBIE KLIENTA+ 12 GODZIN POMOCY ZDALNEJ
-
SUBSKRYPCJA NA CZAS NIEOZNACZONY
MAXI
16 GODZIN PRACY W SIEDZIBIE KLIENTA+ 32 GODZINY POMOCY ZDALNEJ
-
SUBSKRYPCJA NA CZAS NIEOZNACZONY